Smart hem iFokus

Smart hem

Etiketterklimatappar
Läst 53 ggr
ElviraNym
2022-02-12 19:01
3

Enkät - Väder - Smart hem

Enkät - En revolutionerande väderapp

Hej!

Elvira heter jag och studerar till UX Designer på Yrgo. Jag & min grupp har som uppgift nu att skapa en revolutionerande väder-app. Vi tänkte kombinera vädret med information om trädgård. Exempelvis påminnelse om en bra vecka att plantera sina lökar, klippa gräset, byta däck på bilen eller liknande. Vad tror ni om det? 😍

Om ni har tid och möjlighet denna soliga fredag får ni jättegärna svara på vår enkät (detta göra genom att klicka på länken nedan). Det tar endast några minuter. Tack på förhand! 🌸☀️

https://forms.gle/TWzML2VwaVH3ZWLu7

Med vänliga hälsningar,
Elvira

Hej! Vi söker dig som påverkas av väder. Syftet med denna enkät är att samla information inför skapandet av en ny väder-app. Vi har valt att ställa blandade frågor, både om hur du tycker idag och vad för funktioner du skulle vilja ha i framtiden. Om du har frågor eller åsikter om hur enkäten är utformad får du gärna lägga en kommentar längst ned i enkäten. Vi är tacksamma om ni fyller i alla frågor, även de som inte är obligatoriska. Det ger oss mer att gå på och är till stor hjälp för oss alla när vi sammanställer resultatet. Dina uppgifter kommer inte att spridas utan används endast i sammanställandet av information för att hjälpa oss avklara uppgiften. Tack på förhand! Sabrina, Robert, Philip & Elvira - UX Design studenter på Yrgo
  • Redigerat 2022-02-12 19:32 av Niklas
Niklas
2022-02-12 19:31
2

Jag har redan fyllt i den, men hoppas att du får svar av andra här. 🙂

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

ElviraNym
2022-02-12 19:38
2

#1: Tack Niklas!

Med vänliga hälsningar,