Tibber garanterar att du laddar elbilen minst 50 procent billigare om du aktiverar funktionen Smartladdning. Då laddas din bil de timmar på dygnet då priset är lägst och den kommer alltid vara fulladdad den tid du har valt. Du kan läsa allt om TibberSmartladdning med Easee här:
Om du tecknar elavtal med Tibber via någon av länkarna i den här texten får både du och jag 500 kronor var att handla smarta prylar för i Tibber-shopen.
Ge ditt hem extra kraft från smarta prylar, styr värmen smartare, sänk dina elkostnader eller ladda din elbil smartare. Vi har lösningar för allt i butiken!
Jag har kört den här kombinationen ett tag och är väldigt nöjd med den. Även utan halva priset på elen tyckte jag att det var den bästa och mest prisvärda laddlösningen på marknaden. Den integrerar på ett smidigt sätt både min Tesla och Tibber i en överskådlig app.
#1: Jag håller med. Jag visste inte ens om att det var halva priset på laddnings-el när jag skaffade Easee. Efter två års användande tycker jag den funkar väldigt bra. Det jag saknar är att kunna ladda bilen till en viss nivå i stället för 100 procent och att se till att det alltid finns en viss lägsta kapacitet i bilen. Det kan jag inte ställa in i vare sig laddaren eller bilen.