Annons:
Etiketterinformationautomatiseringbesparingarel-bolagenergiel-fordonbatterier-laddarerekommendationer
Läst 114 ggr
Niklas
2022-01-18 15:59

Halva priset på laddning av elbilen med Easee laddbox

Funderar du på att skaffa en egen laddrobot för elbilen?

Det kan vara värt att titta på laddaren Easee i kombination med elbolaget Tibber då.

Tibber garanterar att du laddar elbilen minst 50 procent billigare om du aktiverar funktionen Smartladdning. Då laddas din bil de timmar på dygnet då priset är lägst och den kommer alltid vara fulladdad den tid du har valt. Du kan läsa allt om Tibber Smartladdning med Easee här:

» Tibber gör Smartladdning ännu smartare

Är du kund hos Tibber får du rabatt när du köper Easee laddbox och betalar just nu 6.495 kronor.

» Easee Laddbox - Ladda elbilen hemma ⚡️ Tibber Store

Om du tecknar elavtal med Tibber via någon av länkarna i den här texten får både du och jag 500 kronor var att handla smarta prylar för i Tibber-shopen.

» Jag vill läsa mer om Tibbers el-avtal

Glöm inte bort att du kan få 50 procent skatteavdrag om du installerar en laddbox hemma. Läs mer hos Skatteverket:

» Grön teknik - Privat | Skatteverket


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Ge ditt hem extra kraft från smarta prylar, styr värmen smartare, sänk dina elkostnader eller ladda din elbil smartare. Vi har lösningar för allt i butiken!
  • Redigerat 2022-02-13 14:07 av Niklas
Annons:
Tom
2022-01-18 17:55
#1

Jag har kört den här kombinationen ett tag och är väldigt nöjd med den. Även utan halva priset på elen tyckte jag att det var den bästa och mest prisvärda laddlösningen på marknaden. Den integrerar på ett smidigt sätt både min Tesla och Tibber i en överskådlig app.

/ Tom

Niklas
2022-01-19 16:35
#2

#1: Jag håller med. Jag visste inte ens om att det var halva priset på laddnings-el när jag skaffade Easee. Efter två års användande tycker jag den funkar väldigt bra. Det jag saknar är att kunna ladda bilen till en viss nivå i stället för 100 procent och att se till att det alltid finns en viss lägsta kapacitet i bilen. Det kan jag inte ställa in i vare sig laddaren eller bilen.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: